niedziela, 27 grudnia 2020

Hymn do Kundalini

 Hymn ku chwale Kundalini

Tym, którzy są Jej oddani, Kula Kundalini zawsze wyszukuje możliwości wybawienia z kręgu narodzin i śmierci. Jest ona wiecznie młoda. Jest Ona źródłem Wed i innych świętych pism, jak również liter nasiennych. Jogini poznają Ją w tym świecie poprzez umysł. Niekiedy przebywa Ona w słowach ludzi świętych. Niech Ta, która jest sprzyjająca, ochrania mnie, abym mógł dostąpić boskiego zjednoczenia. Poczytuję siebie za zasługę przez Nią umiłowanego. Matko, Tyś jest oczywistą małżonką Boga pierwotnego, ja zaś - duszą uwięzioną, najnędzniejszą z nędznych.

Kula Kundalini błyszczy czerwienią. Jest ona nektarowym światłem księżyca. Ma Ona formę liter. Ma Ona kształt węża i śpi. Szacowna. Ty, która w stanie czuwania zmierzasz do oczu jako kurma prana, spojrzyj na mnie. Ciało me ma tę skazę, że wypełnione jest odrażającym odorem, odorem z tkanek pochodzącym i stale jest zajęte dokonywaniem obrzędów wedyjskich. Niewielką drobiną milionów swych księżycowych promieni uczyń je czystym i wiecznym.

Portal wiedzy ezoterycznej: 

© Wszelkie prawa do publikacji zastrzeżone przez: radza-joga.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz