niedziela, 19 października 2014

Oda do Radża Jogi

Oda do Radźa Jogi



O królewski dźwięku
Medytacyjnej ciszy
Dzięki Tobie staję się
Napełniona spokojem
I orzeźwiającą mocą
Staję się podobna
Do niezgłębionego oceanu.

Dusza moja faluje
I mieni się Światłem
Wiecznego Słońca
Twój perłowy ton
Jest doskonały
Bogactwem treści
Łączę się z nim w Jedno 
I trwam.

Jestem dźwiękiem Królewskim
Który powstał
Z jednego Słowa Boga
Jestem Jego Światłem
I Miłością Największą.

Taką pozostanę już na zawsze
Aby wypełnić
Wolę najwyższego.

Będę złotą nicią
W dalszym ciągu
Oplatać ziemię
I łączyć nią wszystko co żyje
Ze Stwórcą
W Jedno Wielkie Światło.

O Królewski dźwięku
Medytacyjnej ciszy
Dziękujemy ci za to
Że jesteś i mogę Cię słyszeć
Aby zrozumieć i pojąć
Po co tu jestem na Ziemi
I po co mi Stwórca
Dał życie wielkie
I napełnił je 
Swoją Miłością
Wiem na pewno 
Że muszę kochając
Wszystko co mnie otacza
I siebie samą
Wrócić do Ciebie Ojcze
W Blasku i Chwale.
Nie chcę być
Marnością nad marnościami
Prochem i niczem
Chcę być podobieństwem
Twoim Boże
Bo takie jest
Twoje Pragnienie.

A więc oddycham
Twoją Mądrością
Twoim Pięknem
I Twoim Światłem
Nieustannie
Niech każdy oddech
I każda myśl moja
Zbliża mnie do Ciebie Boże
I do Twojego Królewskiego Źródła.

A kiedy uznam to za stosowne
Przygarnij mnie do Siebie
Już na Wieczność
I wtedy zabierz mi
Nawet oddech
Abym mogła trwać
W Twoim Boskim bezdechu
I w Twoim Niepojętym Bycie. Amen

Eugenia Fedorowicz - Kraków – 28 styczeń 1992r


Zapraszamy na warsztaty Królewskiej Radża Jogi 


© Wszelkie prawa do publikacji zastrzeżone przez: radża-joga.blogspot.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz